
Reklamacje
Klientowi przysługuje prawo złożenia reklamacji odnośnie umowy sprzedaży. W razie stwierdzenia występowania wady rzeczy sprzedanej sklep ponosi odpowiedzialność określoną w szczególności w przepisach Kodeksu cywilnego dotyczących rękojmi za wady. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać: imię i nazwisko klienta oraz jego adres
e-mail, opis wadliwości produktu, datę zakupu oraz zdjęcia uszkodzenia produktu.
W razie ewentualnych braków reklamacji uniemożliwiających jej rozpatrzenie sklep powiadomi
o konieczności jej uzupełnienia.
Reklamacje można składać mailowo lub pisemnie na adres korespondencyjny sklepu.
Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona w terminie do 14 dni.
W toku prowadzonego postępowania reklamacyjnego, sklep wskazuje czy koniecznym jest zwrócenie towaru. Zwrot produktu w wyniku realizacji prawa do reklamacji odbywa się na koszt sklepu, przy czym sposób dostawy produktu powinien zostać ustalony ze sklepem w formie pisemnej lub mailowo.
W przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych po dniu wydania produktu sklep nie ponosi odpowiedzialności.
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
ESSKA Group Ewa Sobianowska-Szapajko
ul. Jana Pawła II 13
44-100 Gliwice
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Prawo do odstąpienia od umowy nie dotyczy produktów personalizowanych. W przypadku produktów wykonanych na zamówienie odstąpienie od umowy po obustronnym zaakceptowaniu wzoru przez obie strony i otrzymaniu przez sprzedawcę wpłaty nie jest możliwe.
Formularz reklamacji:
Miejscowość, data
Do:
ESSKA Group
Ewa Sobianowska-Szapajko
ul. Jana Pawła II 13
44-100 Gliwice
Imię, nazwisko
Adres konsumenta
Reklamacja towaru
Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu …… towar jest wadliwy. Wada polega na ………………… Wada została stwierdzona w dniu ……………………….. Z uwagi na powyższe, na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny żądam:
-
wymiany towaru na nowy* (art. 561 § 1)
-
nieodpłatną naprawę towaru* (art. 561 § 1)
-
obniżenia ceny towaru o kwotę ……….. (słownie: ………) zł, Proszę o zwrot podanej kwoty na konto …………../przekazem pocztowym na mój adres* (art. 560 § 1)
-
odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny towaru na konto ………….* (art. 560 § 1)
Z poważaniem
*niepotrzebne skreślić
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy:
……………………..
Miejscowość, data
………………………………………
………………………………………
………………………………………
Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
Adres konsumenta(-ów)
ESSKA Group
Ewa Sobianowska-Szapajko
ul. Jana Pawła II 13
44-100 Gliwice
Oświadczenie
o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość
lub poza lokalem przedsiębiorstwa
Ja/My (*)………………….……………niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym(*)odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) ………………………………..……
Data odbioru(*)………………………………………..……………….
……………………………………
Podpis konsumenta(-ów)
(*) Niepotrzebne skreślić
Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje